2009-10-20

Shalom Chanoch - Love of my Youth שלום חנוך- אהבת נעוריי







AHAVAT NEURAI

Hayiti yeled baleilot atzuv
meshotet levad
lo natati le'ish lada'at
at hayit ahavat neurai.

Hayiti yeled bayamim cholem
menagen veshar
medameh li she'at shoma'at
et hashir harishon bechayay.

Mistakel ech at rokedet
mistovevet venitzmedet
rak ani tzofeh mehatzad
ani nish'ar ve'at ozevet
rechokah lo mitkarevet
zikaron she'ole bi shuv
pardes ratuv yelalat hatanim
ve'at shehayit ahavat neurai.

Ve'lo hayiti itach kim'at
kol kach me'at
ve'amart li she'at nosa'at
ve'ula lo er'eh otach shuv.

Hayiti yeled baleilot atzuv...

אהבת נעורי

הייתי ילד בלילות עצוב
משוטט לבד
לא נתתי לאיש לדעת
את היית אהבת נעורי

הייתי ילד בימים חולם
מנגן ושר
מדמה לי שאת שומעת
את השיר הראשון בחיי

מסתכל איך את רוקדת
מסתובבת ונצמדת
רק אני צופה מהצד
אני נשאר ואת עוזבת
רחוקה לא מתקרבת
זיכרון שעולה בי שוב
פרדס רטוב יללת התנים ואת
שהיית אהבת נעורי

ולא הייתי איתך כמעט
כל כך מעט ואמרת לי שאת נוסעת
ואולי לא אראה אותך שוב

הייתי ילד בלילות עצוב
משוטט לבד
לא נתתי לאיש לדעת
את היית אהבת נעורי

THE LOVE OF MY YOUTH

I was a child, sad
and wandered alone on nights
I didn't let any body know
you were my childhood love

I was a child, dreaming,
playing and singing
on days imagining you listening
to the first song in my life

Watching how you dance,
turning around and clinging
I only look from the side
I stay and you leave,
distant, don't come close
A memory comes to my mind again,
a wet orchard, the howling of jackals
And you, who was my childhood love

And I have not been with you
for a long time, for a short time,
And you told me you are going away
And I may not see you again

I was a child, sad and wandered alone on nights
I didn't let any body know you were my childhood love
Watching how you dance...................